iOS 12

سوالات متداول

در سپتامبر 2018 ، اپل iOS 12 را منتشر کرد. ما می خواهیم مختصری از iOS 12 را به شما ارائه دهیم و سعی کنیم به برخی از سوالاتی که در این زمان ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم.

iOS 12 چیست؟

iOS 12 یک سیستم عامل موبایل برای دستگاه های اپل ، از جمله آیفون ، آیپد و iPod Touch است.

معرفی سیستم عامل IOS

 

قیمت آن چند است؟


هیچ چی. iOS 12 مانند همه نسخه های قبلی iOS رایگان بارگیری می شود.

چه زمانی موجود است؟


iOS 12 اکنون در دسترس است. در سپتامبر 2018 منتشر شد.

چه چیزهایی در iOS 12 وجود دارد؟

iOS 12 شامل اصلاحات ، بهبودها و ویژگی های جدید متعددی است. در اینجا فقط چند نمونه ذکر شده است:

بهبود سرعت: iOS 12 سریعتر از iOS 11 طراحی شده است و به شما امکان می دهد برنامه ها حتی در دستگاه های قدیمی نیز با سرعت بیشتری باز شوند.
عکس ها: بسیاری از افراد با تلفن یا تبلت خود عکس های زیادی می گیرند و الک کردن همه آنها برای یافتن بهترین ها گاهی اوقات چالش برانگیز است. iOS 12 از هوش مصنوعی برای انجام بیشتر این کارها برای شما استفاده می کند و سپس عکس هایی را که فکر می کنید می خواهید به اشتراک بگذارید به شما نشان می دهد. همچنین به شما امکان می دهد عکس ها را بر اساس کلمات یا دسته بندی های خاص جستجو کنید.
ویژگی های جدید Siri : چندین ویژگی جدید برای مفیدتر کردن آن به سیری ، دستیار مجازی داخلی اضافه شد. ویژگی جدید میانبرها به Siri امکان می دهد تا در بسیاری از برنامه های شخص ثالث مورد استفاده قرار گیرد. با ویژگی Suggestions ، سیری می تواند کارهای روزمره شما را بیاموزد و یادآوری های مفیدی را به شما پیشنهاد دهد.
زمان صفحه: صرف زمان زیاد روی تلفن یا رایانه لوحی می تواند ناسالم باشد. ویژگی Screen Time برای کمک به شما در کنترل میزان زمان صرف دستگاه شما از جمله مدت زمانی که در هر برنامه صرف می کنید ، طراحی شده است. همچنین به شما امکان می دهد محدودیت های زمانی را برای برنامه ها تعیین کنید و محتوای نامناسب را مسدود کنید ، که به خصوص اگر بچه های شما از دستگاه استفاده کنند بسیار مفید است.
ویژگی های جدید واقعیت افزوده AR): iOS 12) ویژگی های واقعیت افزوده iOS 11 را بهبود می بخشد ، به شما امکان می دهد اشیا objects را با دوربین دستگاه خود اندازه گیری دقیق کنید ، بازی های چند نفره و موارد دیگر انجام دهید.
FaceTime گروهی: FaceTime اکنون به شما امکان برقراری تماس ویدیویی با گروه ها را می دهد (حداکثر 32 نفر به طور هم زمان). به خاطر داشته باشید که FaceTime فقط در macOS و iOS در دسترس است. اگر می خواهید با یک کاربر Windows یا Android صحبت کنید ، می توانید به جای آن از Google Hangouts یا Skype استفاده کنید.


چه کسی می تواند iOS 12 را دریافت کند؟


هر کسی که دارای iPhone ، iPad یا iPod Touch سازگار باشد می تواند به iOS 12 ارتقا یابد. لیست کاملی از دستگاه های سازگار در زیر است.

مدل های سازگار آیفون:

آیفون X

آیفون 8
آیفون 8 پلاس
آیفون 7
آیفون 7 پلاس
آیفون 6 اس
آیفون 6 اس پلاس
آیفون 6
آیفون 6 پلاس
آیفون SE
آیفون 5S (توجه: آیفون 5 و 5C قادر به ارتقا نیستند.)


مدل های سازگار iPad:

iPad Pro (همه نسخه ها)

iPad Air 2
آیپد ایر
iPad (نسل 5 و جدیدتر)
iPad Mini 4
iPad Mini 3
iPad Mini 2
مدل های سازگار iPod Touch:

iPod Touch (نسل ششم)

چگونه iOS 12 را دریافت می کنم؟

اگر بعد از عرضه iOS 12 دستگاه جدید iOS بخرید ، از قبل نصب شده است. برای نصب آن نیازی به هیچ کاری ندارید.

اگر از قبل دستگاه iOS سازگار دارید ، می توانید با رفتن به تنظیمات ، انتخاب عمومی و ضربه زدن روی Software Update ، iOS 12 را بارگیری و نصب کنید.

آپدیت و بارگیری IOS 12

 

آیا من نیاز به ارتقا دارم؟


اگرچه نیازی به آن نیست ، اما بهتر است در صورت امکان دستگاه خود را به iOS 12 ارتقا دهید. این به شما کمک می کند تا تلفن شما به روز باشد و با برنامه های جدید کار کند.

در صورت عدم بروزرسانی ، آیا همچنان می توانم برنامه های جدیدتری را بارگیری کنم؟


هنوز هم می توانید اکثر برنامه ها را بارگیری کنید حتی اگر iOS 12 ندارید. با این حال ، برخی از برنامه ها ممکن است فقط در iOS 12 در دسترس باشند.

برای برنامه هایی که از قبل روی دستگاه خود نصب کرده اید ، این امکان وجود دارد که به روزرسانی های آینده فقط با iOS 12 سازگار باشند. در این حالت ، برنامه همچنان به کار خود ادامه می دهد ، اما شما نمی توانید به جدیدترین نسخه خود را به روز کنید.

آیا بعد از ارتقا ، برنامه های من همچنان در آنجا خواهند بود؟


آره. هر برنامه ای که قبلاً بر روی تلفن خود نصب کرده اید ، پس از ارتقا به iOS 12 ، همچنان در آنجا خواهد بود. برخی از برنامه های داخلی Apple ، مانند Messages و Calendar ، هنگام ارتقا ، به طور خودکار به روز می شوند.

آیا برنامه های من بعد از ارتقا همچنان کار خواهند کرد؟


تقریباً همه برنامه های نصب شده در iOS 11 همچنان باید در iOS 12 کار کنند. با این حال ، اگر از iOS 10 یا نسخه بالاتر استفاده می کنید ، ممکن است برخی از برنامه های 32 بیتی داشته باشید که با iOS 11 یا 12 سازگار نیستند. برنامه -bit ، پیامی مانند پیام زیر را مشاهده خواهید کرد:

بخش بروز رسانی IOS

 

اگر برنامه ای سازگار نیست ، ممکن است بتوانید برنامه مشابهی را برای جایگزینی آن پیدا کنید. همچنین می توانید با توسعه دهنده برنامه تماس بگیرید و از آنها بخواهید که آیا آنها قصد دارند نسخه 64 بیتی را منتشر کنند.

بنابراین شما یک آیفون می خواهید

آیفون اپل از زمان راه اندازی در سال 2007 به یک وسیله محبوبیت گسترده تبدیل شده است. با این وجود قبل از خرید آیفون ، باید با گزینه های مختلفی که باید انتخاب کنید آشنا شوید. این شامل تصمیم گیری در مورد قرارداد تلفن همراه ماهانه و محل خرید آیفون خود می باشد - به صورت آنلاین ، از اپل یا خرده فروش دیگر.

درک گزینه های شما


گزینه های متنوعی برای آیفون در حال حاضر موجود است.

iPhone XR و iPhone XS: این نسخه ها کاملاً شبیه به یکدیگر هستند. برخلاف مدل های قبلی آیفون ، آنها از یک صفحه نمایش تمام صفحه برخوردار هستند ، به این معنی که کل قسمت جلوی گوشی یک صفحه نمایش بزرگ است و فاقد دکمه Home است. آنها نسبت به نسخه های قبلی گران ترند ، اما عملکرد بهتری دارند و ویژگی های اضافی دیگری نیز ندارند که با نسخه های قدیمی تر از جمله Face ID و صفحه نمایش های بهتر در دسترس نیستند.
نسخه های قدیمی تر: اپل همچنان مدل های قبلی آیفون را نیز به فروش می رساند. فناوری آنها کمی قدیمی است ، اما هنوز عملکرد خوبی دارند و همچنین نسبت به نسخه های جدید ارزان ترند.
برای مقایسه مدل های آیفون و مشاهده مدل های مختلف در کنار هم به Apple.com مراجعه کنید.

کدام مدل برای شما مناسب است؟

اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام مدل را می خواهید ، کمی وقت بگذارید و به ویژگی هایی که برای شما مهم هستند و چگونگی قرار گرفتن آنها در بودجه خود فکر کنید. مواردی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید شامل قرارداد خدمات تلفن همراه (آیا می توانید ماهیانه قبض تلفن همراه را پرداخت کنید؟) و ذخیره اطلاعات (آیا به مقدار زیادی احتیاج دارید یا فقط اندک؟).

قرارداد خدمات همراه
برای برقراری تماس تلفنی با iPhone خود ، باید خدمات تلفن همراه را خریداری کنید. ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه متناسب با بودجه و سبک زندگی شما برنامه های متنوعی را ارائه می دهند ، اما گاهی اوقات انتخاب یک برنامه به ویژه دشوار است. برخی از وب سایت های شخص ثالث مانند whistleOut و Wirefly با اجازه دادن به شما در انتخاب برخی از ویژگی های مورد نظر شما و ارائه لیستی از برنامه های منطبق با معیارهای شما ، می توانند به سهولت این انتخاب کمک کنند.

اگر برای قرارداد جدید تلفن همراه یا تلفن همراه آماده نیستید ، iPod Touch می تواند گزینه ای برای شما باشد. این اکثر ویژگی های آیفون را دارد اما نمی توان از آن برای برقراری تماس تلفنی یا ارسال پیام کوتاه استفاده کرد. با این وجود می توانید از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل شوید و برنامه ها را از App Store بارگیری کنید.

ذخیره اطلاعات
روش های مختلفی برای دسترسی به ذخیره داده ها در iPhone شما وجود دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری درباره آنها فکر کنید:

با 64 گیگابایت حافظه (64 گیگابایت حافظه) ، کوچکترین مدل ذخیره سازی داده کافی برای بسیاری از کاربران را دارد. با این حال ، اگر پیش بینی می کنید موسیقی ، فیلم و نمایش های تلویزیونی زیادی را در دستگاه خود ذخیره کنید ، ممکن است بخواهید مدل 128 یا 256 گیگابایتی را خریداری کنید.
اگر واقعاً به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارید ، قبل از خرید یکی از مدل های بزرگتر و گران قیمت ، به سرویس iCloud اپل نگاه کنید. iCloud به شما امکان می دهد رسانه خود را در فضای ابری (به عبارتی آنلاین) ذخیره کنید ، بنابراین دیگر نگران ذخیره سازی آن در دستگاه خود نخواهید بود. در درس همگام سازی آیفون با نگاهی دقیق به iCloud خواهیم پرداخت.
برای کمک بیشتر در تصمیم گیری ، همیشه می توانید از یک همکار در فروشگاه Apple محلی خود راهنمایی بخواهید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کالای مورد علاقه خود با 1-800-MY-APPLE تماس بگیرید.

وقتی آماده خرید هستید
هنگامی که برای انجام خرید آماده هستید ، چندین گزینه پیش رو دارید. بسته به موارد دلخواه ، می توانید iPhone خود را خریداری کرده و برای یک برنامه خدمات تلفن همراه ثبت نام کنید:

خرید آیفون مستقیماً از اپل بصورت آنلاین یا فروشگاه محلی اپل
انتخاب یک خرده فروش شخص ثالث مانند Target ، Walmart یا Best Buy
اگر می خواهید ارائه دهندگان خدمات را تغییر دهید یا تلفن فعلی خود را به iPhone ارتقا دهید ، از طریق AT&T ، Sprint ، Verizon Wireless یا T-Mobile مراجعه کنید
تصمیم شما احتمالاً به ارائه دهنده ای برمی گردد که آیفون مورد نظر شما را در انبار موجود دارد و برنامه خدمات تلفن همراهی که برای شما مناسب است. ممکن است متوجه شوید که قبل از خرید آیفون جدید خود کمی تحقیق کرده اید تا یک برنامه مناسب پیدا کنید.

از هرگونه فروش ، تبلیغات یا هدایای مسابقه ای که به نظر می رسد بیش از حد مناسب برای صحت باشد ، مراقب باشید. از آنجا که آیفون تقاضای زیادی دارد ، همیشه کلاهبرداران و سایر فروشندگان بی اعتبار - به ویژه آنلاین - وجود خواهند داشت که سعی خواهند کرد از خریداران بی خبر استفاده کنند. در صورت تردید ، دستگاه خود را از یک خرده فروش مشهور خریداری کنید.



تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399برچسب:, | 12:47 | نويسنده : نشان دار بی نشان |
صفحه قبل 1 صفحه بعد